7 Killer Manieren om je vetverbranding in de sportschool te maximaliseren

Hey, we willen allemaal wat pond kwijt en terugkomen naar het lichaam dat we hadden toen we jonger waren en het niet op prijs stellen, maar het vereist discipline, planning en toewijding om dat te laten gebeuren. Al te vaak schuren mensen 10 of 15 pond en lijken er dan op te stoppen met het verliezen van gewicht. Er is zeker een reden dat dit gebeurt en het moet niet gezien worden als een mislukking of een excuus om je gewichtsverlies doelen op te geven. Hier zijn 7 absoluut dodere manieren om uw vetverbrandingsroutine te maximaliseren en ervoor te zorgen dat u succes hebt met uw gewichtsverlies doelen.

1) Anaërobe Oefening

Als je denkt dat je gewoon rondjes of pedaal kan laten lopen, denk dan nogmaals. Spierweefsel is wat de meeste calorieën in onze lichamen verbrandt en u heeft levensgewichten nodig om grotere spieren te creëren die meer calorieën zullen verbranden. Nu alhoewel aerobische oefeningen zoals fietsen of zwemmen ook nodig zijn, blijft het feit dat het opbouwen van grotere spieren de beste manier is om gewicht te verliezen en het uit te houden. Dit komt doordat u een efficiëntere caloriebrandmachine creëert door gewichten op te heffen waardoor u succes kunt behalen met uw gewichtsverlies doelen.

2) Warm-up en afkoelen

Opwarming voor het uitoefenen en de tijd nemen om daarna af te koelen met een paar lichte oefeningen worden meestal niet als essentieel voor een vetverbrandingsprogramma gezien. Echter, de reden waarom veel mensen de neiging hebben om op hun gewichtsverlies doelen af ​​te geven, is omdat ze niet de vooruitgang zien waarna ze hebben gehoopt toen ze begonnen. Een letsel, zelfs een die slechts een paar dagen duurt, kan je gewichtsverlies doelen terugstellen in weken en leiden tot een verlies van stimulatie. Je moet een extra twintig minuten in je gewichtsopheffingsroutine plannen voor deze twee essentiële activiteiten of je kan letsel veroorzaken en je gewichtsverliesplan afleiden.

3) Dieet, Dieet, Dieet

Dit zou geen moordenaar moeten zijn om je gewichtsverlies doelen te maximaliseren, maar het is. De reden hiervoor is omdat mensen denken aan het verliezen van gewicht op twee manieren: dieet of lichaamsbeweging. Hallo, deze twee gaan hand in hand en je gaat nooit je vetverbrandingsroutine in de sportschool maximaliseren, tenzij je je lichaam buiten de sportschool verzorgt. Stop met eten te denken in termen van drie: denk in plaats daarvan 5 maaltijden met kleinere porties. De FDA heeft onlangs een nieuwe voedselpyramide ontwikkeld met dit idee in het achterhoofd en je moet het controleren voordat je je vetverbrandingsprogramma start, omdat het je veel tijd en energie kan besparen als je het dieetdeel uitgeput hebt, voordat je zelfs in de Sportschool.

4) Plan Workouts

Het lichaam is de meest complexe machine op de planeet en je hoopt niet alleen in een sportschool te stappen en op een machine of een aantal gewichten te springen en te denken dat je de resultaten wilt zien die je wilt zonder te weten hoe ze je lichaam beïnvloeden. De ideale oefenroutine wordt slechts 3 of 4 keer per week gedaan en slechts 30-45 minuten per keer. Je kan je lichaam niet meer werken dan dit omdat je eigenlijk je spieren zal afbreken waardoor je minder calorieën verbrandt en dus je vetverbrandingsroutine in de sportschool niet maximaliseert. Als u twijfelt over wat voor soort routine ideaal is voor uw doelen, wees niet bang om een ​​fysieke trainer te raadplegen om u te helpen bij het opzetten van een programma dat het beste geschikt is voor u.

Image_(8)

5) voedingssupplementen

Als u uw vetverbrandingsroutine in de sportschool wil maximaliseren, dan moet u overwegen om voedingssupplementen te gebruiken. Nu praat ik niet over die gekke supplementen die beloven om vet voor je te verbranden terwijl je tv zit! Ik spreek over essentiële vetzuren, aminozuren, wei-eiwitten … .things die je trainingen echt maximaliseren, die je niet altijd kan verwachten in het voedsel dat je elke dag eet. Nogmaals, raadpleeg een fysieke trainer als u wilt weten welke supplementen het beste zijn voor uw gewichtsverlies doelen.

6) Wekelijkse doelstellingen instellen

Ik weet dat dit gewoon verschrikkelijk voor de hand liggend lijkt maar de waarheid is dat de meeste mensen niet blij zijn met het idee om uit te werken, zodat het makkelijk is om een ​​sessie over te slaan of om wat pizza te verwennen en te denken dat ze de volgende keer zullen opmaken . Luister, de volgende keer komt nooit en als je ophoudt met het zien van de weegschaal naar beneden, lijkt de motivatie gewoon te stoppen. Door wekelijkse doelen vast te stellen, kunt u uw voortgang volgen en het veel meer kans maken dat u zich aan de doelen houdt wanneer u ziet dat de zaken niet naar verwachting gaan.

7) Geen meer late nacht snacks

Dit lijkt misschien niet goed, maar ik verzeker je dat het je vetverbrandingsoefeningen zal maximaliseren. De reden is uw stofwisseling. Als je net eet voordat je naar bed gaat, gooit het je lichaam af en merk je waarschijnlijk dat je wakker wordt en niet honger hebt. Vervolgens sla je het ontbijt helemaal over of alleen snack op een bagel of iets op je weg naar het werk.

A man on a treadmill

Het resultaat: het lichaam gaat in de behoudsmodus. Dit betekent dat het uw metabolisme vertraagt ​​en dat betekent dat u minder calorieën door de hele dag doorbrengt. Plus, het verhoogt de kans op snacking en zet gewoonlijk de scène voor een slechte cyclus. Het eten van vijf kleinere porties per dag heeft ook te maken met uw stofwisseling, aangezien het is gevonden dat het metabolisme het hoogst blijft als er een consistente voeding van het lichaam in het lichaam bestaat. Je zou misschien niet geloven dat late late snacking invloed heeft op de manier waarop je lichaam vet verbrandt wanneer je uitwerkt, maar dat doet wel.

Nu zijn sommige van de bovenstaande dingen duidelijk, terwijl sommige gewoon dom zijn. En toch, samen en consequent nagekomen, zullen deze 7 kleine ideeën je vetverbranding in de sportschool maximaliseren en je krijgen in dat lichaam dat je in je gedachten kan zien maar niet de spiegel veel sneller dan als je gewoon gaat over dingen in een ongeorganiseerde En inconsistente wijze.